09 August 2014

<< SET BERPANTANG dan SET MENYUSU TERBAIK >>

Ingat lagi dulu, masa mengandungkan Firash. Saya mencari SET BERPANTANG yang terbaik, yang paling popular, yang sangat bagus untuk IBU & ANAK.

Akhirnya saya jumpa SHAKLEE.




Saya kenal #Shaklee dengan #SetPantang.


Alhamdulillah.. cepat sembuh luka, badan pun bertenaga, rambut tak gugur.
Sampai habis pantang pun boleh guna. 
4-6 bulan tau.
Jadi, boleh kira sendiri jimat ke tak.

Kemudian, tambah #SetMenyusu.
Tambah ape?
#Alfalfa je. Sebab yang lain semua dah ada.

Syukur, boleh fully bf sampai 1thn 4bln skrg.

Meh pm Rina.
Free consult. Special for u.

Bagi yang ingin mendapatkan SET BERPANTANG BASIC (VITALEA + B-COMPLEX + VITAMIN C + ZINC) secara terus, sila KLIK

Bagi yang ingin mendapatkan SET BERPANTANG FULL (VITALEA + B-COMPLEX + VITAMIN C + ZINC + OSTEMATRIX + ESP) secara terus, sila KLIK

Layan gambar dulu-dulu jap, hihihi.

 
Masa mengandungkan anak kedua a.k.a Ahmad Firash Hadif. Berat naik sehingga 16kg. Dari 64kg hingga 80kg.

Hari pertama bersalin. Muka pucat lagi.

Firash di usia 3 bulan. Fully breastfeed.


Stok susuku. sekali pam dapat 10 oz, 12 oz dalam masa 5-10 minit saja.

Berat Rina dah turun. Sebelum mengandung 64kg. mengandung 80kg. Selepas berpantang, menyusu dengan Shaklee, berat jadi 57kg. Best best!!

Sempat bergambar dengan incik suami sebelum ke sekolah baru-baru ni. Tema Hari Guru 2014 "back to school'. Tak pasal-pasal mintak adik pos baju sekolah dari Kelantan. nasib baik muat. Tak sangka. Dia pos 2 helai. 1 baju saya masa Form 5, 1 lagi baju dia. Saya tak pakai saya punya sebab besar.hihi. Ini bermaksud, saya dah makin kecik sikit saiznya. Yeay!!!

Ini pula pic dengan anak sulung yang Darjah 1. Nasib baik sekolah sama. Ada chance nak bergambar di hari guru.hihi

Angkut barang Shaklee. nasib baik ada assistant bujang.hihi

Kami family Shaklee =D
--------------------------------------------------------------------------

Okeh, Firash dah setahun 4 bulan. Alhamdulillah, masih menyusu badan secara sepenuhnya. Insha allah takkan campur susu formula sehingga usi 2 tahun. Semoga Allah Taala permudahkan breastfeeding journey saya. Thanks Shaklee.

Saya yakin setiap orang pun punya impian yang sama. Ingin besarkan anak dengan susu badan anda sendiri. Kunci utama, hanya perlu tabah, berusaha, bersabar, yakin. Pelbagai produk boleh membantu anda merealisasikan impian anda itu. Shaklee salah satunya. Testimoni saya sendiri. hihi. Sebab tu lah saya tak menyesal jadi Shaklee Independent Distributor. Banyak faedah saya dapat. Manfaat kesihatan, side income dan yang penting boleh membantu mereka di luar sana mengecapi apa yang kami telah rasa.

Bagi yang ingin mendapatkan SET MENYUSU BASIC (VITALEA + B-COMPLEX + VITAMIN C + ALFALFA (S) ) sekarang juga, sila KLIK

Bagi yang ingin mendapatkan SET MENYUSU FULL (VITALEA + B-COMPLEX + VITAMIN C + ALFALFA (S) + OSTEMATRIX + ESP ) sekarang juga, sila KLIK

 

P/S: Jika berminat untuk menjadi ahli, sama ada untuk guna sendiri atau jana income, boleh hubungi Rina. Juga jika untuk mengetahui cara makan, tips berpantang, menyusu secara eksklusif pun boleh.



Terima Kasih

No comments:

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Vitamin Keluarga Sihat Menawan | Template Designed By Blog Bingkisan Hati