KEBAIKAN DAN KEISTIMEWAAN OMEGA GUARD


27 November 2014

KEBAIKAN DAN KEISTIMEWAAN OMEGA GUARD

Saya kalau promosi Omenga Guard, memang takkan lepaskan peluang.
10 botol untuk stok family saya. hahaha

Ini baru 1 set. lagi 1 set nak beli =)
Untuk suami supaya kesihatan terjaga. Maksudnya nak kempiskan perut boroi (tapi tak botoi pun, hihi). Nak jaga kolesterol dia. Kesihatan jantung dia. Sayang suami beb.

Untuk saya pula sebab nak jaga badan. Nak kurus. Dulu sebelum mengandung 64kg. Mengandung pula naik sehingga 82 kg. Lepas bersalin, Consume Shaklee, berat saya dah ideal. 57kg. Sukewwwww!! Sebab tu bila promosi Omega Guard, memang takkan lepaskan peluang.

Untuk anak-anak pula supaya otaknya bijak. Bijak bak cendikiawan. IQ tinggi. Fast learner. Bagus, kan?? Bagus juga untuk anak saya yang ade simpton asma tu. Kalau batuk, bagi Omega Guard, sangat cepat hilang batuk dan kahaknya.
itulah kenapa saya suka sangat Omega Guard :)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Omega Guard PROMOSI!!!
Ada apa dengan Omega Guard?
~ Asid lemak Omega 3
~ EPA
~ DHA


Untuk siapa??
~ Kanak-kanak supaya lebih pintar dan bijak sebab otak mereka macam sponge especially yang berumur 0-4 tahun
~ Murid-murid, pelajar sekolah, budak U supaya lebih fokus belajar dan bertenaga
~ Baby dalam kandungan dan baby yang menyusu. DHA & EPA sangat bagus untuk otak mereka
~ Mereka yang nak kuruskan badan kerana ia boleh membakar lemak
~ Mereka yang ada penyakit darah tinggi, jantung, kolesterol tinggi, gout, sakit sendi, lelah, asma, batuk

Jimat jika beli bulan ini.
Jangan lambat. Nnt rugi yoooo..


UNTUK PERTANYAAN DAN PEMBELIAN:

SMS/WHATSAPP : 013.9081892 (ARINA)
Email: darwish3@gmail.com



Terima Kasih

No comments:

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Vitamin Keluarga Sihat Menawan | Template Designed By Blog Bingkisan Hati